.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدوین کتاب زندگینامه شهید شاخص بسیج اصناف مازندران
مسئول بسیج اصناف سپاه کربلای مازندران با تاکید بر نقش اساسی اصناف در حمایت از کالای ایرانی، گفت: کتاب زندگینامه شهید شاخص بسیج اصناف مازندران تدوین شد.

به گزارش شمال نیوز، برات علی اسلامی اظهار داشت: اصناف و بازاریان زمان قبل و بعد از انقلاب نقش مهمی در دفاع از اسلام و انقلاب و در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشتند و امروز به عنوان قشری مهم در جامعه، حافظ دستاوردهای نظام و پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

وی افزود: بسیج اصناف در سال 87 با هدف اسلامی کردن بازار و جلوگیری از کم فروشی،گران فروشی و  رباخواری  در بازار تشکیل شد.

اسلامی افزود: چهارم شهریور سالروز شهادت شهید مهدی عراقی بوده که از بازاریان تهران  است و مبارزات خود را از سال 32 دوشادوش حضرت امام راحل آغاز و در ادامه از یاران شهید نواب صفوی و از فداییان اسلام بود به نام بسیج اصناف نامگذاری شد.

مسئول بسیج  اصناف سپاه کربلای مازندران گفت: برنامه‌های مختلفی درطول سال برای اصناف برگزار شده تا در راستای انقلاب و نظام گام بردارند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برحمایت از کالای ایرانی، گفت: بازاریان و اصناف با ارائه  محصولات با کیفیت داخل در کنار مردم و تولیدکنندگان نقش مهمی در اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری دارند.

اسلامی تصریح کرد: شهید شاخص استان شهید شالیکار از یادگاران جبهه مقاومت بوده که کتاب این شهید تدوین شده و امیدواریم سال آینده به عنوان بسیج شاخص کشور انتخاب شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.